Wytlumacz zasane wyrazów :
Wz ór: blacha-blaszka , bohater- niewymienne

Amerykanin-
arcymistrz-
Boże Narodzenie-
czółno-
damulka-
druh-
drżenie-
duży-
dworzec-
dziadunio-
dzióbek-
Europejczyk-
fałszerz-
francuski-
grożę-
gruby-
gżegżółka-
hamulec-
hektolitr-
hiperinflacja-
hipoteza-
hulać-
hydrologia-
Indianin-
jakże-
jaskółka-
jeziora-
Mamry-
Jowisz-
kapelusz-
Karpaty-
kontur-
koszula-
krakowianin-
kroplomierz-
królik-


2

Odpowiedzi

2010-02-13T21:04:11+01:00
Amerykanin-niewymienne
arcymistrz-niewymienne
Boże Narodzenie-niewymienne
czółno-niewymienne
damulka-damula
druh-niewymienne
drżenie-niewymienne
duży-niewymienne
dworzec-dworce
dziadunio-dziadek
dzióbek-dziób
Europejczyk-niewymienne
fałszerz-fałszerstwo
francuski-francuskie
grożę-grozić
gruby-niewymienne
gżegżółka-niewymienne
hamulec-hamulce
hektolitr-hektolitry
hiperinflacja-niewymienne
hipoteza-niewymienne
hulać-hulam
hydrologia-niewymienne
Indianin-niewymienne
jakże-niewymienne
jaskółka-niewymienne
jeziora-jeziorka
Mamry-niewymienne
Jowisz-niewymienne
kapelusz-niewymienne
Karpaty-niewymienne
kontur-niewymienne
koszula-koszulka
krakowianin-krakowianin
kroplomierz-niewymienne
królik-króliczek
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T21:12:44+01:00
Amerykań - nazwa własna
arcymistrz - niewymienne
Boże Narodzenie- święto
czółno- niewynienne
damulka- dama
druh- niewymienne
drżenie-drgac
duży- niewymienne
dworzec- dworski
dziadunio- dziedek
dzióbek- dzioby
Europejczyk- nazawa własna
fałszerz- niewymienne
francuski- kiedy odpowiada na pytanie jaka ? jaki ? zawsze piszemy z małej litery
grożę- niewymienne
gruby- niewymiennne
gżegżółka- niewymienne
hamulec- niewymienne
hektolitr- niewymienne
hiperinflacja- niewymienne
hipoteza- niewymienne
hulać- niewymienne
hydrologia- niewymienne
Indianin- nazwa własna
jakże- nie wymienne
jaskółka- niewymienne
jeziora- niewymienne
Mamry- nazwa własna
Jowisz- nazwa planety
kapelusz- nie ma żadnej trudności ortograficznej
Karpaty- nazawa własna
kontur- nie ma żadnej trudności ortograficznej
koszula- nie ma żadnej trudności ortograficznej
krakowianin- nazwa wlasna
kroplomierz- niewymienne
królik- niewymienne
4 2 4