Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T15:45:37+02:00
Babilońska niewola - okres w dziejach Izraela od przesiedlenia ludności żydowskiej do Babilonii przez Nabuchodonozora II do uwolnienia jej przez Cyrusa II Starszego zwanego Wielkim.
8 2 8
2009-10-12T15:46:41+02:00
Niewola babilońska było to przesiedlenie Żydów z terenów Judy na tereny Babilonii. Mieszkańców Judy uwolnił Cyrus II.
7 3 7