Odpowiedzi

2010-02-13T21:00:15+01:00
Możesz narysować np. konia i napisac ze jest mozliwosc nauczenia sie jazdy konno alo narysowac czysto blekitne nieo i kolorowe motyle to bedzie znaczylo ze powietrze jest czyste i nie skazone jakimis zarazkami
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T21:02:15+01:00
Agroturystyka "Stodoła"
Zapraszamy do naszego miłego i spokojnego miasteczka pełnego ciekawych miejsc, zabytków oraz miasteczka z bogatą historią. Zapewniamy, że jeśli przyjedziecie do nas, to wrócicie zadowoleni i przede wszystkim wypoczęci. Mamy pokoje wyrządzone w wiejskim stylu i piękne widoki z balkonu.
6 3 6