Odpowiedzi

2010-02-13T21:18:49+01:00
To od razu czuję się coraz lepiej ...? :)
1 2 1
2010-02-13T21:21:52+01:00
Kiedy w piątek śnieg pada
serce mi do góry wzlata
gdyż po zbiórce śnieżkę zlepię

- i ci ją przywalę w łepę
-i poczuję znów się lepiej

;PP
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T21:35:27+01:00
NP. - z przyjaciółmi bałwana ulepię
- w swe policzki mięciutki puszek wklepię
- nos bałwanowi dolepię
- delikatnie ją rękoma uklepię
- wszystkie dziury w bucie zalepię
- koledze w twarz ją z impetem wlepię

Mam nadzieję, że pomogłam i Ci się spodoba. ;)