Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T21:33:18+01:00
1)Szczytno
2)Kraków
3)Tyniec
4)droga z Tyńca do Krakowa
5)Litwa
52 3 52
chyba coś ci się pomyliło
2010-02-13T21:33:26+01:00
1. Szczytno .
2. Nie wiem .
3. Mazowsze .
4. Pod Grunwaldem .
5. Droga z Tyńca do Krakowa .
6. Malbork .
40 2 40
2010-02-13T22:45:35+01:00
1. Szczytno
2. Kraków
3. Tyniec
4. Grunwald
5. Droga z Tyńca do Krakowa
6. Malbork

Mam nadzieje, że najlepsza ;)
64 4 64