Ponieważ od wielu tygodni szukam rozwiązania problemu postanowiłem napisać go tutaj : kupiłem gre Władca Pierścieni Bitwa o śródziemie 2 , przez rok dzialała dobrze ale po roku zaczoł wychodzić błąd "nie wysyłaj" game dat. jak mam naprawić ten problem ?
Jeśli nie ma sposobu poprosze o sposób szybkiego ściągnięcia (oprócz rapidshare i torrenty.org) tej gry .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T21:29:01+01:00
Nie wiem mi tez czasem tak sie dzieje ale w innych grach. i najlepszym rozwiazaniem jest przegranie tej gry na inna plyte wg. mnie
2010-02-13T22:16:44+01:00
Taki problem często się zdarza.
Najlepszym rozwiązaniem jest przegrać jeszcze raz tę grę na inną płytę.
Lub ściągnij tą grę z strony
http://www.idg.pl/ftp/gry_2723/LOTR..BFME2..Wladca.Pierscieni..Bitwa.o.Srodziemie.2..Demo..html

http://pobierz.pl/gry/windows/strategiczne/wladca-pierscieni-bitwa-o-srodziemie-ii

http://www.softwarepatch.pl/plik/5794/27/77/gry/Wladca-Pierscieni-Bitwa-o-srodziemie-II---patch-104-PL.html



mam nadzieję że pomogłam
chyba jest dobrze
pozdrawiam :-)
1 5 1