Proszę o napisanie smutnego wiersza dla przyjaciela. Ma być własny wymyślony. On ma być o tym:
-że przepraszam że go zraniłam i zdradziłam, że czuję się przez to koszmarnie, żeby mi wybaczył, żebyśmy zaczęli wszystko na nowo i że mogłabym życie poświęcić za to żeby mi wybaczył...

Coś takiego ma tam być ale mają być rymy i mam się przy nim popłakać !! Oczywiście wolno tam byle co swojego dodać :)
Ma być niezadługi, ale też nie za krótki :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T22:45:09+01:00
Mój drogi przyjacielu
Rozeszły się nasze drogi
Idę w nicość
Tak jakby przez mgłę.
Nie mogę uwierzyć,
To stało się..
to co przed nami
jest ukryte między oddalonymi gwiazdami.
Zdradziłam Cię wiem-
To było złe..
Przepraszam cię,
Pogódźmy się.
Pragnę, by naszego szczęścia
nie zniszczył już nikt.


  • zuź
  • Rozwiązujący
2010-02-13T22:48:18+01:00
Pszepraszam
Wiem ma zdrada wiele blizn w tobie zostawia czy wbaczysz mi te błedy bo ja skruszałam i dla ciebie w piekle odpracowaci moge
bysi mi wybacza dużo zrobię nasze pszyjazini jest droga i cenna wiec nie chce jej puszczaci w odchłani bezdennom .
wienc wybacz mi drogi pszjacielu bo człowiek jest istotom błendnom

sory za błędy
  • ewe1
  • Rozwiązujący
2010-02-13T22:57:06+01:00
TYUŁ RAK >Przeprazam że CiE zraniłam . wybacz krzywdy !wszysktkie!!!, jestem wiatrem który niesie samo to co przynosi kolejny dzieńn .Nie płacz prosze, martwię się o KAŻDĄ mnutę którą możesz przeżyć jak chcesz. Nie zostawiaj mnie twoj ból jest moimm . widzisz to co ja nie odchodż ode mnie . brak Ciebie oznacza pustkę kt.órej nie jestem w stanie znieść./Wybacz że marzę o słońca blasku i księżyca cieniu pragnę widoków tych cudów bl9sko Ciebie