Wypisz nazwy stopów i podaj po dwa przykłady ich zastosowania :

Stop żelaza z innymi piergwiazdkami -.................
1...................................2..............................

Stop miedzi z cynkiem-....................................
1...............................2..............................
Stop miedzi z cyną-........................................
1................................2.............................

Prosze rozwiążcie :)))

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T21:35:29+01:00
Stop miedzi z cynkiem-nazywamy mosiadzami zwykłymi ! w przemyśle.do wyrobu monet
Stop miedzi z cyną-nazywamy brązem glinowym-przy wyrobie
stop miedzi z cynkiem-Mosiądz
Zastosowanie:Wyrób części maszyn, armatury, klamek okuć itp.
Wyrób części maszyn, bicia monet, odlewów przedmiotów artystycznych, aparatury chemicznej.

stop żelaza z pierwiastkami-żeliwo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T21:39:27+01:00
Stop miedzi z cynkiem-Mosiądz
Zastosowanie:Wyrób części maszyn, armatury, klamek okuć itp.

stop miedzi z cyną-Brąz
Zastosowanie:
Wyrób części maszyn, bicia monet, odlewów przedmiotów artystycznych, aparatury chemicznej.

stop żelaza z pierwiastkami-żeliwo
8 2 8
2010-02-13T21:45:28+01:00
Stopy żelaza- stal
1. puszki do różnego rodzaju konserw
2. uchwyty od klamek i elementy mebli


Stopy miedzi z cynkiem- mosiądz
1.sztuczna biżuteria
2.instrumenty

stop miedzi z cyną- brąz
1. różnego rodzaju pręty i rury
2. niegdyś wyroby ozdobnicze
14 4 14