Odpowiedzi

2010-02-13T21:50:00+01:00
Dlatego, że zaprzestano walk, uznano że nie mamy szans walczyć i wygrać, pierw Polska ludność musi się zjednoczyć i wszyscy muszą ruszyć do walki również chłopi , wtedy dopiero będziemy mieli szanse odzyskac niepodleglosc
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T21:52:57+01:00
Oświecenie było bardzo ważnym etapem w rozwoju całego społeczeństwa diametralnie zmieniając podejscie ludzi do pewnych spraw. Poglądy glosiły iż władza nie pochodzi z rąk Boga a z rak ludzi którzy mogą ją w każdej chwili odebrać. To bardzo zmieniło poglady ludzi odnośnie władzy. Była to era wielu odkryć i tworzenia wynalazków.Idea oswiecenia krytykowala kościół i państwo.

mam nadzieję że pomogłam ;]
4 5 4