Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T21:41:06+01:00
Aby uchronić uczniów przed narkomanią, proponuję aby co miesiąć urządzać dzień profilektyki oraz spotkania co miesiąć z pedagogiem.
6 3 6
2010-02-13T21:43:01+01:00
Aby uchronic uczniow przed narkomania trzeba pokazywac im rozne filmy z narkomanami w roli glownej i podawac tytuly ksiazek jakie pisali narkomani, ktorzy sie ze swojej choroby wyleczyli. mozna tez pokazywac pojedyncze artykuly na temat zachowania osob ktore wziely narkotyki
20 2 20
2010-02-13T21:46:01+01:00
Może w szkołach ( powyżej podstawówki) prowadzić zajęcia o narkomani , o skutkach brania narkotyków...
5 2 5