1.W pewnym kraju w jednym roku urodziło się 696tys. dzieci, a zmarło 353tys. osób. Oblicz przyrost naturalny w tym państwie.


2.W pewnym kraju w jednym roku urodziło się 624tys. dzieci a zmarło 390tys. osób. Oblicz przyrost naturalny w tym państwie.


3. W pewnym kraju w jednym roku urodziło się 548tys. dzieci a zmarło 390tys. osób. Oblicz przyrost naturalny w tym państwie



4. W pewnym kraju w jednym roku imigracja wynosiła 2,6tys. osób a emigracja 18,4tys. osób. Oblicz saldo migracji w tym państwie.

5. W pewnym kraju w jednym roku imigracja wynosiła 34tys. osób a emigracja 19,3tys. osób. Oblicz saldo migracji w tym państwie.

3

Odpowiedzi

2010-02-13T21:45:30+01:00
1)696-353=343 tys
2)624-390=234tys
3)548-390=158 tys
4)2,6-18,4=-15,8tys
5)34-19,3=14,7 tys
2010-02-13T21:47:15+01:00
1. +343 tys - przyrost dodatni
2. +234 tys - przyrost dodatki
3. +158 tys - przyrost dodatni
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T21:47:15+01:00
1. 696tys. - 353tys. = 343tys.
2. 624tys. - 390tys. = 234tys.
3. 548tys. - 390tys. = 158tys.
4. 2,6tys. - 18,4tys. = -15,8tys.
5. 34tys. - 19,3tys. = 14,7tys.