Odpowiedzi

2009-10-12T15:51:56+02:00
NWD (12,16,56)=2*2=4
NWD(28,42,70)=2*7=14
2 5 2
2009-10-12T15:52:51+02:00
Rozkaldam 12
12I2
6I2
3I3
1

ROZKLADAM 16
16I2
8I2
4I2
2I2
1
ROZKLADAM 56
56I2
28I2
14I2
7I7
1

NWD(12,16,56) =2*2=4

ROZKLADAM 28
28I2
14I2
7I7
1

ROZKLADAM 42
42I2
21I3
7I7
1
ROZKLADAM 70
70I2
35I5
7I7
1

NWD(28,42,70) =2*7=14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T15:56:13+02:00
NWD(12,16 i 56) to 4
Dzielniki:
12 - 1,2,3,4,6,12
16- 1,2,4,8,16
56- 1,2,4,7,8,14,28,56
Tylko 4 jest we wszystkich ;))
NWD(28,42,70)to 14
Dzielniki:
28-1,2,14,7,4,28
42-1,42,2,21,6,7,3,14
70-1,2,72,35,5,14
xD ;***
2 5 2