Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T21:47:22+01:00
Jakoże energia kinetyczna w momencie spadania jest równa energii potencjalnej na maksymalnej wysokości, liczymy Ep

E= m*g*h
E=1kg * 10m/s² * 5 m = 50 J

Odp. Kamień będzie miał w chwili uderzenia o ziemię energię równą 50 J
2010-02-13T21:48:09+01:00
E=h^m^g
g=10 N/kg
m=1 kg
h=5m
E=10 N/kg^1 kg ^ 5 m= 50 N*m=50 J
2010-02-13T21:50:19+01:00
E = m*v*1/2
m = 1 kg
v = √2gh
h = 5m
g = 10 N/kg
v = 100 m/s
E = 50 J
1 5 1