Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T22:00:45+01:00
Http://matematyka.pisz.pl/strona/398.html
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T22:01:59+01:00
Sin 30° = 1/2
sin 45° = (1/2)√2
sin 60° = (1/2)√3

ctg 30° = √3
ctg 45° = 1
ctg 60° = (1/3)√3

Podam ci dodatkowo :
cos 0° = 1
cos 30° = sin 60° = (1/2)√3
cos 45° = sin 45° = (1/2)√2
cos 60° = sin 30° = 1/2
cos 90° = 0

tg 0° = 0
tg 30° = ctg 60° = (1/3)√3
tg 45° = ctg 45° = 1
tg 60° = ctg 30° = √3
tg 90° = - ( nie istnieje)
2010-02-13T22:13:09+01:00
Sin 30 = 1/2 = 0,5
sin 45 = √2/2 = 0,7
sin 60 = √3/2 = 0,866...= 0,9

ctg 30 = √3 = 1,7
ctg 45 = 1 = 1
ctg 60 = √3/3= 0,577...= 0,6