Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T21:58:47+01:00
X-I liczba
y-II liczba
x+y=-40,x=-40-y
x-y=-160

-40-y-y=-160
-2y=-160+40
-2y=-120/:-2
y=60

x+y=-40
x+60=-40
x=-40-60
x=-100
odp,jedna liczba to -100,a druga 60
1 5 1
2010-02-13T21:59:11+01:00
X-pierwsza liczba
y-druga liczba

x+y= -40
x-y= -160
2x= -200 :/2
x= -100

-100+y= -40
y=60

x=-100
y=60

spr:
-100+60=-40
-40=-40
L=P

-100-60=-200
-200=-200
L=P
2010-02-13T23:25:21+01:00
X - I liczba
y - II liczba

x+y=-40
x-y=-160
2x=-200
x=-100

-100+y=-40
y=-40+100
y=60

odp: Liczby -100 i 60