Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T22:12:11+01:00
A)
5 6 √10 7
5√2 6√2 √20 7√2
5*5=25 cm2 6*6=36 10 49
[wydaje mi się że jest dobrze, ale nie gwarantuję :]
b) a= 4
4x2 + x2 = 16 2
2x2 = 16
x2 = 8
x= √8

pole = 4 do potęgi 2 razy √3 podzielić na 4
reszty nie umiem.. ; )
2010-02-13T22:19:07+01:00
A)
tam gdzie pisze 5
5 pierwiastków z 2 bo apierwiastka z 2
25

2 pierwiatki z dwóch
4 bo 2 pierwiastki z dwoch * pierwiastek z dwóch = 2*2=4
4*2=8

tam gdzie pisze pole 36
to bok 6 bo pierwiastek z 36
przekątna 6 pierwiastkow z 2

tam gdzie pole 10
to bok pierwiastek z 10
a przekatna to pierwiastek z 20 = 2 pierwiastki z 5

tam gdzie przekatna 7 pierwiastkow z 2
bok 7
pole 49

tam gdzie pierwiastek z szesciu
bok pierwiastek z trzech bo pierwiastek z szesciu podzielic na pierwiastek z dwoch
pole 3

b)

tam gdzie 4
wysokosc 2 pierwiastki z trzech
pole 4 pierwiastki z trzech

tam gdzie 2 pierwiastki z trzech
wys 3 bo 2 pierwiastki z trzech *pierwiastek z trzech/2
pole3 pierwiastki z trzech

tam gdzie wysokosc pierwiastek z trzech
bok 2
pole pierwiastek z trzech

tam gdzie 6 wys
bok 4 pierwiastki z trzech
pole 12

tam gdzie jest pierwiastek z 3/ 4 pole
wys pierwiastek z trzech/ 2
bok 1

tam gdzie 9 pierwiastkow z trzech
bok 6
wys 3 pierwiastki z trzech
2010-02-13T22:37:30+01:00
A)
1. dł. boku: 5cm, dł. przekatnej kwadratu: 5√2cm {bo wzór d=a√2, wiec za a podstawiamy długosc boku czyli 5}, pole kwadratu: 25 cm(kwadratowych)
2. dł. boku: 2√2cm, dł. przekatnej kwadratu: 4cm. pole kwadratu: 8cm(kwadartowych)
3. dł. boku: 6cm, dł. przekatnej kwadratu: 6√2cm, pole kwadratu: 36cm(kwadratowych)
4.dł. boku: √10cm, dł. przekatnej kwadratu: √20cm, pole kwadratu:10 cm(kwadratowych)
5.dł. boku: 7cm, dł. przekatnej kwadratu: 7√2cm, pole kwadratu: 49cm(kwadratowych)
6.dł. boku: √3cm, dł. przekatnej kwadratu: √6cm, pole kwadratu: 3cm(kwadratowe)

b)
1.dł. boku trójkata równobocznego: 4cm, wys. trójkata: 2√3cm,pole:4√3
2.dł. boku trójkata równobocznego: 2 √3cm, wys. trójkata: 3cm,pole:3
3.dł. boku trójkata równobocznego: √3cm, wys. trójkata: √3cm,pole:√3
4.dł. boku trójkata równobocznego: 4 √3cm, wys. trójkata:6cm,pole: