Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T22:17:02+01:00
Wszystko to dzieje się dlatego, iż zmniejsza się powierzchnia tarcia noża, czy też łyżew. Ze wzoru na siłę tarcia można obliczyć, że jeśli zmniejszymy powierzchnię trącą, to siła ta zmaleje, i nie będzie zatrzymywać noża lub łyżew.
2 4 2
2010-02-13T22:17:34+01:00
Ostry nóż tnie lepiej, niż nóż tępy, ponieważ jest naostrzony. Czym ostrze jest cieńsze ( bardziej naostrzone) tym łatwiej nam nim kroić.

Po lodowisku jeździmy na łyżwach o ostrych krawędziach, ponieważ wtedy możemy poruszać się na nich z większą szybkością oraz łatwością.

Mam nadzieję, że pomogłam. ;)
3 1 3