Odpowiedzi

2010-02-13T22:51:07+01:00
Objętość molowa w warunkach normalnych jest wartością stałą i wynosi 22,4dm sześc., we wszystkich gazach...;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T00:22:40+01:00
W warunkach normalnych poslugujemy sie wzorem na gaz doskonaly czyli
n=V/Vo, gdzie n-liczba moli, V-objetosc, a Vo który jest jednoczesnie odpowiedzzia na twoje pytanie. Vo=22.4dm3.
to jest tak jakby stala, chociaz nie do konca jest prawda, ale sumujac mol gazów zajmuje w przyblizeniu ta wartosc,