Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T22:17:37+01:00
- wyginięcie wielu gatunków zwierząt i roślin
- pola rolników przestały być użyźniane w naturalny sposób
- rolnicy musieli zacząć stosować nawozy sztuczne co bardzo podwyższało koszty produkcji rolniczej
- znaczne zasolenie gleb które powoduję zmniejszanie się jego pojemności

mam nadzieję że pomogłam ;]
47 4 47
2010-02-13T22:37:36+01:00
- pola rolników przestały być użyźniane w naturalny sposób
- wyginięcie wielu gatunków zwierząt i roślin
- rolnicy musieli zacząć stosować nawozy sztuczne co bardzo podwyższało koszty produkcji rolniczej
- znaczne zasolenie gleb które powoduję zmniejszanie się jego pojemności
4 4 4