Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T22:15:32+01:00
Pilipiuk
kuzynki księżniczka dziedziczka
Bram Stoker - Dracula
Lumley - Nekroskop
Christie Golding - Wampir z mgieł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T22:16:50+01:00
Jasne!!!! super książka prawda??? polecam serie "wampiry z morganville" i "pamiętniki wampirów" i "świat nocy". wszystko jest suuuuuuuuuuper. wejdź na stronę http://www.pozmierzchu.pl/
2010-02-13T22:18:01+01:00
Noo jest cała saga Zmierzchu, w bibliotekach jest wiele takich książek, mmoja siostra wyporzyczyła sobie książke "drakula" mówi że jest świetna... jak pójdziesz do biblioteki i poprosisz jakąs ksiązke w tym stylu to napewno coś Ci wybierze:)

pozdrawiam:)