Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T22:22:51+01:00
Bezpośrednią przyczyną klęski powstania Spartakusa był:

1.mniejsza i słabsza armia

2.słabe wyszkolenie armii

3.niezgodność dowódców i żołnierzy


chyba jest dobrze :-)
6 4 6
2010-02-13T22:24:12+01:00
Powstańcy byli słabo uzbrojeni. Nie mieli jednolitego dowództwa. Byli wygłodzeni i zmęczeni partyzancką walką. Wielu zdezerterowało. Wróg był silny i napierał stanowczo na powstańców. W końcu ostała się nieliczna grupa powstańców, którą rozbiły wojska konsularne.
3 3 3