Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T16:11:43+02:00
- za uprawianiem sportu
1) sport to zdrowie
2) nowe hobby
3) sposób na ciekawe spędzanie wolnego czasu

- przeciw paleniu papierosów
1) papierosy niszczą płuca
2) po papierosach żółkną zęby oraz czuć od nas nieprzyjemny zapach
3) z papierosem w ręku w oczach innych jesteśmy złymi ludźmi

- za wspieraniem schronisk dla bezdomnych zwierząt
1) pomoc innym = dobry uczynek
2) wdzięczność schroniska
3) poczucie własnej wartości poprzez bycie potrzebnym

- przeciw agresji
1) agresja to zły uczynek = grzech
2) używając agresji krzywdzimy inne osoby, powodując ich niechęć do nas
3) w oczach innych używając agresji jesteśmy złymi ludźmi

- za ochroną środowiska
1) dobry uczynek
2) wdzięczność natury
3) nowe hobby
7 4 7
2009-10-12T16:17:26+02:00
Za uprawianiem sportu
sport wpływa na nasza sprawnosc fizyczna
dzeki sporcie mam zgrabna figure
jestesmy zdrowsi
przeciw paleniu papierosów
palenie papierosów wywołuje raka płuc i innych narzadów
po przez palenie papierosów trujemy swój oragnizm i organizm najblizszych
(moze warto uderzyc w kwestii materialnej?? )kiedy palmy papierosy duzo wydajemy na nie pieniedzy
za wspieraniem schronisk dla bezdomnych zwierząt
pomagamy przetrwac tamtejszym zwierzetom
cieszymy sie ze moglismy pomóc potzebujacym zwierzeytom

za ochroną środowiska .
bedzie mniej zanieczyszczen
zdrowsze bede nastepne pokolenia

ps . co do punktu przeciw agresjinie mam zielonego pojecia:)) Mam nadzieję ze bedzie dobrze
4 2 4