Mam strone

<html>
<table border=1>

<tr>
<table border=1>

<table height="25%" width="100%" border=1>


<td>ssss</td>


<table border=1>
<table height="5%" width="100%" border=1>
<td> 222 </td>


<tr>

<table border=1>
<table style="height: 100%"; width="100%"border=1>

<td> 4sss44 </td>
<td> 4sss44 </td> <td> 4sss44 </td>



<table height="5%" width="100%" border=1>
<tr>
<td>666</td>
</table>
</table>
</tr>
</table>
</table>
</html>


i chce do lewej kolumny wstawic tlo obrazkowe, jak to zrobic prosze napisac caly kod

2

Odpowiedzi

2010-02-13T22:29:24+01:00
<html>
<table border=1>

<tr>
<table border=1>

<table height="25%" width="100%" border=1>


<td>ssss</td>


<table border=1>
<table height="5%" width="100%" border=1>
<td> 222 </td>


<tr>

<table border=1>
<table style="height: 100%"; width="100%"border=1>

<td background="1.jpg"> 4sss44 </td>
<td> 4sss44 </td> <td> 4sss44 </td>



<table height="5%" width="100%" border=1>
<tr>
<td>666</td>
</table>
</table>
</tr>
</table>
</table>
</html>

Za zmianę koloru tła tabeli odpowiada linijka
<td background="1.jpg"> 4sss44 </td>
Gdzie 1.jpg to ścieżka dostępu do pliku wraz z nazwą i rozszerzeniem pliku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T22:30:58+01:00
Kod jest taki <TD BACKGROND="nazwa.jpg">i w komórki lewej tabeli go wpisujesz