Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T22:29:10+01:00
A nie chcesz podać swojego numeru tel??? no ale jak wolisz. tak ja mam kod ale chyba lepiej bnędzie jak ci go przesle na privat. ok???????
2010-02-13T22:30:06+01:00
Nie mam kodu ? o jaki kod chodzi ale mam fajny trik w google ":
Wpisz Mooje google Wciśnij pierwszy tytuł i wpisz tam imię lub tekst a pożniej enter !
2010-02-13T22:31:02+01:00
<TITLE></TITLE>

<hX>



<h1>Tytuł stopnia pierwszego</h1>
<h2>Tytuł stopnia drugiego</h2>
<h3>Tytuł stopnia trzeciego</h3>
<h4>Tytuł stopnia czwartego</h4>
<h5>Tytuł stopnia piątego</h5>
<h6>Tytuł stopnia szóstego</h6>