Wymień przynajmniej 5 miast, w których wydobywane są podane surowce: uran, boksyt, węgiel, żelazo, miedź, ropa i gaz ziemny (jako jedno).

Najlepiej po jednym mieście z każdego kontynentu. razem miast ma być przynajmniej 30.
jak bedzie mniej to też sie zadowole :)

2

Odpowiedzi

2010-02-13T22:39:59+01:00
Australia, Potrugalia, Hiszpania, Grecja, Rumunia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T22:40:06+01:00
Węgiel kamienny: USA -> Zagłębia Appalaskie, Zagłębie Wsch-środkowe
Chiny->Fushun, Datang
Indie
Rosja Indonezja


brunatny : USA
Chiny
Niemcy,Polska Czechy



uran:Kanada, RPA, Niger, Hiszpania , Francja