Odpowiedzi

2010-02-13T22:46:02+01:00
Moim ulubionym filmem jest ,,Zmierzch".Mogłabym go ogladać całymi dniami i nadal bym go uwielbiała.
Opowiada on o miłosci smiertelniczki do wampira.Dowodzi tego jak wiele miłosc moze przezwycięzyć i ze zupełnie rózni ludzie mogą byc razem.Pewna nastolatka przyjeżdż do ponurego miasteczka forks i tam poznaje wampira.Zakochują sie w sobie choć ich rodziny sa temu przeciwne.
uwazam, ze to bardzo interesujący i wciagający film.Polecam go wszystkim bez wyjątków!
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T22:49:58+01:00
Moim ulubionym filmem są 'Stygmaty'. Jest to film trzymający w napięciu. Przedstaawia on historię młodej kobiety która mimo tego, że jest ateistką dostaje stygmaty, co wedlug Kościoła jest niespotykane u osób niewierzących. Dziewczyna strasznie cierpi. Spotyka na swej drodze księdza który pomaga jej zarówno psychicznie jak i fizycznie. Mimo okropnych cierpień i bólu dziewczyna przeżywa. Film oparty na EwangeliiJezusa którą Koścół uznał za herezje
5 2 5
2010-02-13T22:50:38+01:00
Moim ulubionym filmem jest "Harry Potter" . Główny bohater filmu zainteresował mnie niezwykłymi i fantastycznymi przygodami a także tajemnicą , której każdej części filmu jest uchylony rąbek . Znajdują się tam bardzo zaskakujące akcje które są bardzo interesujące i wciągają widza . Mimo iż jest to film fantastyczny to bardzo mi się podoba i mogę go oglądać cały czas , nie znudzi mi się chyba nigdy .
5 3 5