Odpowiedzi

2010-02-13T22:49:48+01:00
Chów zwierząt stal się najważniejszym działem rolnictwa Australii, ponieważ
nie ma tam dogodnych warunków do uprawy jakichkolwiek roślin. Hodowla zwierząt przynosi korzyści materialne, skóry, mieso, wełna. tłuszcze, kości.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T22:50:04+01:00
Ponieważ tamtejszy klimat nie sprzyja wzrostowi roślin. Bierz po uwagę opady, temperatury, słabą jakoś ziem. Hodowla zwierząt daje utrzymanie tamtejszej ludności. Produkty spożywcze, środki transportu..
4 5 4