Odpowiedzi

2010-02-13T22:43:48+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T22:44:02+01:00
Wagabunda (wanda) byłą na 9 planetach i na każdej w innnym wcieleniu. na planecie niedźwiedzi przetransportowala dusze kolegi
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T22:44:37+01:00
Przyszłość. Nasz świat opanował niewidzialny wróg. Najeźdźcy przejęli ludzkie ciała oraz umysły i wiodą w nich na pozór niezmienione życie. W ciele Melanie - jednej z ostatnich dzikich istot ludzkich zostaje umieszczona dusza o imieniu Wagabunda. Wertuje ona myśli Melanie w poszukiwaniu śladów prowadzących do reszty rebeliantów. Tymczasem Melanie podsuwa jej coraz to nowe wspomnienia ukochanego mężczyzny, Jareda, który ukrywa się na pustyni. Wagabunda nie potrafi oddzielić swoich uczuć od pragnień ciała i zaczyna tęsknić za mężczyzną, którego miała pomóc schwytać. Wkrótce Wagabunda i Melanie stają się mimowolnymi sojuszniczkami i wyruszają na poszukiwanie człowieka, bez którego nie mogą żyć.