Odpowiedzi

2010-02-13T22:53:56+01:00
Głównym problemem "Tristana i Izoldy" jest nieszczęśliwa miłość tytułowych bohaterów.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T23:07:47+01:00
Miłość jawi się jako potęga, żywioł, któremu człowiek nie jest w stanie się oprzeć. Przezwycięża ona wszystkie przeszkody, te wewnętrzne wynikające z istoty miłości , a także te zewnętrzne oddalające kochanków od siebie i utrudniające im spotykanie się. Od początku jest to miłość tragiczna,stojąca w konflikcie z wartościami takimi jak honor,wierność , lojalność. Zniszczy kochanków i przetrwa ich. Miłóść w utworze to fatum - przeznaczenie, przed którym nie ma ucieczki.
3 3 3