Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T00:37:10+01:00
Poo poolsku :

Ilustracja jest dość zimna już jak się na nią patrzy . Przedstawia ona park zimą . Na obrazie dominuje barwa biała. Brązowy jest tylko płot , z chociaż też jest obsypany śniegiem i kawałki zieleni . Drzewa i krzewy są udekorowane przez szron. Na trawie leży mało śniegu , natomiast na drzewach jest go całe mnóstwo. Wygląda to dość ładnie , lecz nie chciałabym tam być , ponieważ już na sam widok robi mi się zimno.

poo angielsku :

Illustration is quite cold now as it was watching her. It represents the park in winter. The image is dominated by the color white. Brown is only a fence, although it is the snow and showered with bits of greenery. Shrubs and trees are decorated by the frost. The grass is not enough snow on the trees but is it a whole lot. It looks quite nice, but I would not want to be there anymore because the very sight makes me cold.


Ilustracja jest w załączniku . Liczę na naaj , bo trochę mi to zajęło czasu .
pzdr, xp
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T00:39:59+01:00
Http://portalodnowa.blox.pl/resource/pogoda.JPG

W całej Polsce świecić ma słońce. Temperatury wahać będą się od -1 stopnia Celsjusza do plus 6 stopni Celsjusza. W województwie pomorskim temperatura sięgnie 0 stopni. Mieszkańcy województwa zachodnio-pomorskiego powitają dzień z temperaturą plus 4 stopni. Na Warmii i Mazurach temperatura wynosić będzie 0 stopni. Kraków, Katowice, Opole i Kielce przywita temperatura zerowa. W Zielonej Górze temperatura będzie wysoka i sięgnie plus 6 stopni. W Poznaniu i Białymstoku po 0 stopni.

Throughout Poland, the sun is shining. Temperatures will range from -1 degree Celsius to plus 6 degrees Celsius. In Pomeranian province temperatures reach 0 degrees. Living in the region of Western Pomerania, greet the day with the temperature plus 4 degrees. Warmia and Mazury temperature will be 0 degrees. Krakow, Katowice, Opole and Kielce welcome zero temperature. In Zielona Gora, the temperature will be high and reach, plus 6 degrees. In Poznan and Bialystok to 0 degrees.
1 5 1