Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T00:43:37+01:00
1 l - 2,5 zł - 100 %
2,8 zł - x % [2,8 po dodaniu 30 gr]

100 % razy 2,8 zł : 2,5 zł = 280 : 2,5 = 112 %

112%-100%=12%

Odp. Benzyna zdrożała o 12%.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T00:43:40+01:00
2,80 = 100%
2,5 - x%
2,8*x =2,5 *100
2,8*x =2500
x= 2500/2,8
x=89%
100%- 89%= 11%

:)
1 5 1
2010-02-14T00:43:59+01:00
250gr.=100%
30gr.=x%

x%=30*100/250
x%=12
1 5 1