Odpowiedzi

  • kok
  • Rozwiązujący
2010-02-14T06:58:26+01:00
My jako chrześcijanie okazujemy bogu miłośc przez to,że chodzimy do kościoła i przestrzegamy dekalogu.
7 3 7
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T08:48:38+01:00
Okazujemy mu miłość chodząc do kościoła i spęłniając dobre uczynki oraz pomagając bliźnim.Okazujemy miłość ludziom żeniąc się z nimi i przysięgając im miłość. w ten sposób mnożymy świat w ludzi.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T10:17:13+01:00
Bogu okazujemy miłość przez to, że wierzymy w niego całym sercem i duszą. Modlitwa i przestrzeganie wszystkich przykazem jest także dowodem naszej miłości. Miłość do Pana okazujemy także przez krzewienie kultury chrześcijańskiej oraz przyjmowanie sakramentów świętych.Człowiekowi zaś miłość okazujemy przez lojalność, zaufanie oraz wszelkie dobre uczynki
4 5 4