Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T08:48:32+01:00
150x2/5+150x1/6+3/10x150+1/25x150=60+25+45+6=136dm3
150-136=14dm3
14/150=7/75=9,33(3)%
Przygotowano 150l soku sok truskawkowy stanowi 14dm3 co daje
7/75 całego roztworu w procentach 9,33(3)%.
2010-02-14T08:52:15+01:00
150dm³=150l
20/50=60/150
5/30=25/150
3/10=45/150
1/25=6/150
60+25+45+6=126
150-126=24/150-sok truskawkowy
Sok truskawkowy ma 24l
1 1 1