Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T08:48:34+01:00
Kazanie było o miłości, a właściwie o tym, żeby przed ślubem nie mieszkać ze sobą, bo jeśli jest to miłość to dwie połówki poczekają z pragnieniami . trzeba kontrolować swoje namiętności, bo każdy człowiek powinien być bojaźliwy i przestrzegać Boskich przykazań.
2010-02-14T10:22:14+01:00
Kazanie było o : żeby przestrzegać przykazania i przed ślubem nie mieszkać ze sobą, ponieważ prawdziwa miłość poczeka na siebie. I było jeszcze coś o : " Jeżeli ludzie naprawdę się kochają pójdą za sobą wszędzie".