Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T08:48:59+01:00
Stworzycielu , który jesteś na górze
Chwalone imię twoje
------------
Nich sie stanie co chcesz
Na górze i na dole
Daj na posiłku
dalej nie viem ; //

pomożesz ?? http://zadane.pl/zadanie/462535
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T10:12:39+01:00
Ojcze nasz któryś jest w niebie-Niebo miejsce po śmierci.
Przyjdź królestwo twoje-koniec świata
Bądź wola twoja-Bóg jest naszym władcom
Jako w niebie tak i na ziemi-Na ziemi powinno nie być grzechów
Chleba naszego daj nam dzisiaj-Proszenie boga o szczęście
I odpuść nam nasze winy-Błaganie o przebaczenie
Nie bódź nas na pokuszenie ale nas zbaw od złego-Proszenie o otworzenie drzwi do nieba.