Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T09:06:33+01:00
Robin Hood
Lady Marion
Książę Jan
Mały John
Szeryf z Rottingham
Rabin Tuckman
Blinkin (Zezuj)
Ahchoo (Apsik)
Will Scarlet O'Hara

1 5 1
2010-02-14T09:07:14+01:00

Z okładki:
Nigdy na tym świecie nie brakowało rozbójników, ale żaden z nich nie zdobył takiej sławy, jak Robin Hood i jego stu czterdziestu kamratów. Tę sławę przyniosła mu odwaga i szlachetność , fantazja i poczucie humoru, niezawodny łuk i ostry miecz. Rozbójnikiem stał się z przypadku. Wyjęty spod prawa wydał wojnę swoim prześladowcom. Łupił bogatych, karał zdzierców, bronił biednych i skrzywdzonych. Chętnie sięgał po strzałę, szybko wyciągał miecz, ale nade wszytsko przedkładał fortel, dowcip i ośmieszający przeciwnika podstęp. Doświadczyli tego zły szeryf z Nothingham, chciwy biskup Herefordu i sam król Henryk II. Na grobie Robin Hooda wyryto napis: "Tak dzielnych jak on rębaczy, Anglia już nigdy nie zobaczy". Lektura "Wesołych przygód Robin Hooda" nie pozostawia co do tego najmniejszych wątpliwości.