Odpowiedzi

2010-02-14T09:19:29+01:00
Tęsknota mi znajoma
Bo przez Ciebie jestem zraniona
Nie wiem czemu działasz ta na mnie
ale moje serce słabnie .
To pewnie miłosc jest ...


tyle tylko wymyśliłam .
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T09:20:37+01:00
Pocalunki ukryte
w granatowym krzaku
w koszu deszczu
Cicho
Ktos idzie
Serce Ciemnej Bramy
Zmiluj sie nad nimi
Pocalunki krople slonca
nieskonczonosc
pachnie macierzanka
Pocalunki gorace skrzydlo ognia
im ulegle powietrze
noc
dzien
Poza nimi nie ma
ani ziemi
ani nieba
ani samotnosci
Pocalunki puch topoli
spij spokojnie
jestem z toba
Bede z toba
gdy odejdzie mrok
Pocalunki srebrne
siadajace na wlosach
jak szron
Pocalunki daremne
Zaciskasz powieki
Nie oszukasz
Pocalunki czarne
oplatane ciasno
sznurkami lotow nietoperzy
zeby nie uciec
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T09:21:26+01:00
Z nieskrywaną nieśmiałością obezwładnię cię mą miłością kiedy to poczujesz szybko mi się zrewanżujesz , jesteś słodki/słodka jak malinka aż mi cieknie na Cb ślinka mam ochotę cię uściskać bo ty jesteś mą malinką .Jesteś moją gwiazdką , inne przy tobie gasną.