Zastąp kropki odpowiednimi liczbami:

a) 3,5 h .... min
b) 20 min .... h
c) 36 s .... min
d) 0.25 h .... s
e) 1 1/8 doby .... h
f) 0.25 h .... doby
g) 5h 10min .... h
h)1h 3min 2 s .... min


Do każdego punktu proszę o obliczenia ( za same odpowiedzi nie daje punktów!!)

2

Odpowiedzi

2010-02-14T10:03:53+01:00

a)3*60=180min+30min=210min
b)1/3 60:20=3
c)36:60=0,6sek
d)25*60=1500sek
e)11*14=264h 24:10=2,4h 2,4*8=19,2 264h+19,2h=273,2h
f)24*60=1440min 1440:15=90 0,09doby
g)5,1h
h)60+3+0,30=63,3
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T10:05:59+01:00
A) 3,5h =3*60 min+30 min =180 min+30 min=210 min
b)20 min= 20/60=0,333 h
c)36 s= 36/60=0,6 min
d) 0,25 h = 0,25*3600s = 900s
e)1⅛ doby= 24+0,125*8=27h
f) 0,25h= ?
g) 5h 10min= 5+10/60=5+0,16666667=5,16666667h
h) 1 h 3 min 2 s = ?