Odpowiedzi

2010-02-14T09:49:03+01:00
Wobec ciosu, który spadł na Pana, niełatwo znaleźć słowa pociechy. Można jedynie życzyć sił do zniesienia tego bólu, który tylko czas może złagodzić.
Prosimy przyjąć od nas wyrazy najszczerszego współczucia.
Oddani... xyz
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T09:50:35+01:00
Panu Janowi Kochanowskiemu wyrazy głębokiego współczucia z powodu śmierci córeczki. Składają czytelnicy jego poezji.
5 3 5