Wpisz w odpowiednie miejsca nazwy mórz
przybrzeżne
______________________________________________
międzywyspowe
_____________________________________________
międzykontynentalne
________________________________________________
wewnątrzkontynentalne
______________________________________________


A to są nawzy mórz:
Morze Arabskie
Morze Norweskie
Morze Japońskie
morze banda
morze jawajskie
morze koralowe
morze czarne
morze śródziemne
morze arafura
morze czerwone
morze barentsa
morze bałtyckie
___________________________________________


Będę bardzo wdzięczna za szybką odpowiedz
daje 20 pkt i naj. ;)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T10:01:40+01:00
Przybrzeżne-
morze Arabskie, Norweskie i Japońskie

Międzywyspowe-
morze Arafura , Barentesa, Koralowe, Banda

Międzykontynentalne-
morze Czarne, Śródziemne i Czerwone

Wewnątrzkontynentalne-
morze Bałtyckie

CHYBA TAK ALE NIE JESTEM PEWNA :)

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T10:54:09+01:00
Przybrzeżne-
morze Arabskie
morze Norweskie
i Japońskie

Międzywyspowe-
morze Arafura
Barentesa
Koralowe
Banda

Międzykontynentalne-
morze Czarne
Śródziemne
Czerwone

Wewnątrzkontynentalne-
morze Bałtyckie



:))) na bank dobrze bo ja tez miałam takie ćwiczonko
pozdro:))
2010-02-14T11:03:13+01:00
Przybrzeżne
Morze :
Japońskie
Arabskie
Norweskie

Międzywyspowe
Morze:
Banda
Arafura
Koralowe
Barentsa

Międzykontynentalne
Morze:
Czerwone
Czarne
Śródziemne

Wewnątrzkontynentalne
Morze:
Bałtyckie