Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T10:00:39+01:00
A) 100% - 12
x% - 4 (12-8 = 4)

12x = 400
x= 33 1/2 %

b) 100% - 8
x% - 4
8x = 400
x= 50%

pzdr ;)
6 2 6
2010-02-14T10:01:40+01:00
A)
8 zł = 100%
12 zł = x
x = 12 razy 100/8 = 1200/8 = 150%
150% - 100% = 50%
winogrona czerwone droższe są o 50%
b)
12 zł = 100%
8 zł = x
x = 8 razy 100/12 = 800/12 = 66,7%
winogrona białe są tańsze o 66,7%
8 4 8
2010-02-14T10:20:46+01:00

a) ₁₂₋₈ ₄ ₁
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻ = ⁻⁻ = ⁻⁻ = 50 %
⁸ ⁸ ²

b ) ₁₂₋₈ ₄ ₁
⁻⁻⁻⁻⁻ = ⁻⁻⁻ = ⁻⁻ = 33,3 %
¹² ¹² ³

a) Winogrona czerwone są o 50 % droższe od winogron białych .

b) Winogrona białe są o 33,3% tańsze od winogron czerwonych .
3 1 3