Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T09:57:30+01:00
Po albańsku - Te dua
po angielsku - I love you
po arabsku - Ohiboka
po bułgarsku - Obiczam te
po chińsku - Wo ai ni
po czesku - Miluji te
po duńsku - Jeg elsker dig
w esperanto - Mi amas vin
po estońsku - Mina armastan sind
po filipińsku - Mahal ka ta
po fińsku - Minä rakastan sinua
po francusku - Je t´aime
po grecku - S´agapo
po hiszpańsku - Te quiero
po holendersku - Ik houd van jou

po islandzku - Eg elska thig
po irlandzku - Taim i' ngra leat
po japońsku - Watakushi wa anata o aishinasu
po łacinie - Te amo lub Vos amo
po niemiecku - Ich liebe dich
po portugalsku - Te amo
po rosyjsku - Ja ljublju tiebja
po rumuńsku - Te jubesc
po serbsku - Volim te
w suahili - Nakupenda wewe
po szwedzku - Jag älskar dig
po turecku - Seni seviyorum
po węgiersku - Szeretlek
po włosku - Ti amo

1 5 1
2010-02-14T09:59:04+01:00
I love you -anglieski
Te dua-Albanski
Ana behibak-Arabski
Miluji te-Czeski
Volim te-chorwacja
Ich liebe dich-Niemiecki
  • Igua
  • Początkujący
2010-02-14T11:16:40+01:00
I love you - angielski
Ya tbe kahayu - Białoruski
Ich liebe dich - niemiecki
Miluji te - czeski
je t'aime - fancuski
ya tebya Liubliu - rosyjski
te quiero -hiszpański