Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T10:13:17+01:00
1. Nie wyrażaj swoich opinii lub rad, jeżeli nie jesteś o to proszony.
2. Nie zwierzaj się ze swoich problemów innym, chyba ze jesteś pewien, ze chcą o nich słuchać.
3. Kiedy jesteś w cudzym domu (na cudzym terenie) okaż mu respekt lub jeżeli nie potrafisz nie chodź tam.
4. Jeżeli gość w twoim domu (na twoim terenie) dręczy cię, traktuj go okrutnie i bez miłosierdzia.
5. Nie rób seksualnych "postępów" dopóki nie dostaniesz wyraźnej propozycji współżycia.
6. Nie bierz tego co nie należy do ciebie, chyba że jest ta rzecz dla kogoś brzemieniem i osoba ta "płacze" by być uwolniona.
7. Potwierdź moc magii jeśli udało ci się przy jej pomocy zaspokoić swoje pragnienia. Jeżeli zaprzeczysz mocy magii po jej wykorzystaniu, utracisz wszystko co w ten sposób uzyskałeś. (trochę go nie rozumiem)
8. Nie narzekaj na coś co nie dotyczy ciebie.
9. Nie krzywdź małych dzieci.
10. Nie zabijaj zwierząt (nie-ludzi), chyba ze zostaniesz zaatakowany lub będziesz potrzebował pożywienia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T10:27:16+01:00
Unikać wyrazów których znaczenia lub wymowy nie jesteśmy pewni. nie naużywać wyrazów potocznych wypowiedzi.Wczuć się w rolę rozmówcy,zrozumieć jego oczekiwania dotyczące treści i formy komunikatu.Starannie i wyrażnie wymawiać poszczególne słowa dbać o odpowiednie tempo mówienia i właściwą intonację. Mówić poprawnie w miarę mozliwości pełnymi zdaniami przestrzegając zasad gramatyki. Jasno i zwiężle formuować myśli oraz nie odbiegać od tematu. Ptawdomówność jest ważnym warunkiem prawdziwej komunikacji.w komunikacji językowej bardzo ważne jest przestrzeganie zasad prawdomówności i szczerości oraz traktowania partnera rozmowy z szacunkiem i życzliwością.Posługiwanie się słownictwem potocznym w kontaktach z nieznajomymi osobami dorosłymi może prowadzić do nie porozumień.
1 5 1
2010-02-14T12:18:25+01:00
1nie ciamkać przy jedzeniu
2jesc z zamkniętymi ustami
3Nie obgadywać osoby która jest w twoim towarzystwie
4Przy stole nie szeptać na ucho
5Nie uderzać pięściami w stół
6Nie dłubać w nosie
7Zastawiać puzię kiedy kaszlemy,a nos kiedy kichamy
8Nie trzaskamy drzwiami
9Nie ciągamy nosem
10.Nie zakładamy nóg na stół