Napisz wywiad z ''EABENEZER SCROOGE'' .

pytania:
1.Co pan myślał o świętach przed przemianom?
2..Dlaczego nie chciał pan spędzić świąt ze swoim siostrzeńcem?
3.Co pana przestraszyło podczas spotkania z duchami?
4.Jak sie panu podoba obecne wcielenie?
5.Jakie są pana plany na przyszłość?




.PILNE PROSZĘ .;*;)))

3

Odpowiedzi

2010-02-14T10:36:07+01:00
1.Ze są głupie wcale ich nie obchodziłem 2.Ponieważ nie obhodziłem świąt martwiłem się tylko o swoje pieniądze i bałem się że on chce tylko ich3.nie wieżyłem w duchy a one nagle zabrały mnie w przeszłość terażniejszoć i przyszłość przestraszyłem się tego jak się zahowywałem4.Bardzo mi się podoba mam wielu przyjaciół i nie chciał bym wrócić do dawnego wcielenia5.Bardzo chciałbym pomagać biedmym ludziom już przeznaczyłem dużą kwotę pieniędzy na domy dziecka.
2010-02-14T10:43:15+01:00
1. Swieta dla mnie nie byly mile odkad zostalem sam . nielubilem swiat , koled, ubierania choinki.
2.Poniewaz niepotrafilem sie tym z nimi wszystkimi cieszyc, ale siostrzeniec wiedzial ze sie kiedys zmienie .
3. Najbardziej balem sie tego ze chca mnie juz zabrac gdzies zdala od rodziny ktorej dawniej nie szanowalem.
4.Tera czuje sie zupelnie inaczej niz wczesniej . Pomagam ludziom dookola ktorzy mnie potrzebuja.
5.Moje plany na przyszlosc to zadbac o moja rodzne i spedzac z nimi co roku wspaniale swieta.


Prosze;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T10:43:28+01:00
1. Przed przemianą o świętach myślałem, że są głupie, nudne, nikomu nie potrzebne.
2. Nie lubiłem wcześniej świąt Bożego Narodzenia. Wszyscy byli zadowoleni, cieszyli się, że święta nadeszły.Dlatego bardzo denerwowałem się z tego powodu8. A ja sam siedziałem w domu dopóki nie zmieniłem się.
3. Kiedy spotkałem duchy : Przeszłości, teraźniejszości i przyszłości to było straszne! Zrozumiałem, ze byłem złym człowiekiem. Z niczego się nie cieszyłem, nie pomagałem nikomu chociaż mogłem bo miałem pieniądze. Gdy odwiedził mnie duch przyszłości zobaczyłem co się ze mną stanie. To było okropne!
w przyszłości już nie żyłem. Był mój pomnik zaniedbany w ogóle nikt o mnie już nie pamiętał.
4. Nowe wcielenie bardzo mi się podoba. Lubie teraz święta Bożego Narodzenia. Pomagam innym, jestem życzliwy dla innych a ludzie dla mnie.
5. Będę nadal pomagał ludziom, dzielił się pieniądzmi i spędzał święta z moim siostrzeńcem