Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • kok
  • Rozwiązujący
2010-02-14T10:34:22+01:00
1. Tereny cypru,azja mniejsza
2.aja mniejsza,grecja
3.efez,triada,filipia
2010-02-14T10:43:14+01:00
Seleucja,cypr,salamina,pafos,perge,antiochia pizydyjska,ikonium,listra,derbe,listra,ikonium,antiochia pizydyjska,attalia,antiochia syryjska,pamfilia,sylia, cylicja, derbe,listra,frygia,galacja,myzja,troad,samotraka,neapol,filippia, a dalej nie pamiętam, sory, ale to wszystko jest na wikipedii.
2010-02-14T10:50:46+01:00
Pierwsza podróż misyjna: Cypr, Azja Mniejsza (Pamfilia i Pizydia);
- druga podróż misyjna: Azja Mniejsza (Cylicja, Galacja, Myzja), tereny dzisiejszej Grecji (Macedonia, Achaja wraz z głównymi miastami – Atenami i Koryntem);
- trzecia podróż misyjna: Azja Mniejsza (Galacja, Frygia), Macedonia i Achaja.