Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T10:33:48+01:00
Chrześcijanin nie powinien wierzyć w przesądy, ponieważ zakazuje tego Pismo Święte. Słowo, które występuje w PŚ to "mamona" jest to jakiś bożek, człowiek, który wierzy w przesądy służy mamonie a nie Chrystusowi.
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T11:35:13+01:00
Człowiek nie powinien wierzyć w przesądy, dlatego, ze to takie same absurdy jak chodzenie do wróżki, wróżenie z kart itp. Jeżeli ktoś np. na Andrzejki sobie wróży i robi to tylko dla zabawy to nie to samo co wierzenie we wróżby oraz znaczenie znaków zodiakalnych . Wiara katolicka tego zabrania. Jest jeden bóg i jego trzeba słuchać, bo tylko on dokładnie wie kiedy coś się stanie a nie wróżbici. Kiedy nadejdzie choroba i śmierć wie tylko Pan Bóg i nikt więcej.
Myślę też, że swoimi bliskimi można spotkać się dopiero w niebie, a nie rozmawiać przez ludzi którzy udają, że umią rozmawiać z duchami zmarłych osób. To wszystko to tylko wymysły ludzi, którzy chcieliby być tak mądrymi jak Pan Bóg.
3 3 3
2010-02-14T14:49:17+01:00
Chrześcijanie nie powinni wierzyć w przesądy ponieważ przyjmowanie przesądów oznacza, że ktoś inny niż Bóg determinuje nasze życie. A to dalekie jest od postawy chrześcijańskiej.
3 3 3