Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T10:36:07+01:00
Tak,komputer moze zmienic czlowieka przez psychike.Gry o zabijaniu (pegi 16-18)mogą nawet spowodowac padaczke (epilesje)przez migające swiatla rownie niebezpieczne są czaty gdzie ktos mowi ze ma 10 lat a moze miec 40!
Życze wszystkiego najlepsego na walentynki
2010-02-14T10:37:29+01:00
Wydaje mi się że bardzo zmienia ludzi a szczególnie młodzież. Współczesna młodzież nie sięga już po słownik tylko siada do komputera i już . Grają w wiele gier przez co stają sie jeszcze bardziej agresywne.Ale nie możemy patrzeć na sprawę komputera tylko jako było by to złe dzięki niemu bardzo sie rozwijamy .Nie raz internet służy nam nie tylko do celów dydaktycznych lecz do erotycznych przez np. oglądanie filmów i zdjęć. Również przez komputer pogarsza nam sie wzrok przez światło które bije od kompa.