Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T10:40:13+01:00
Marta wziela 2/5x
Zostalo 3/5x
Kasia wziela 26 czyli 26=2/3*3/5x
26=6/15x mznozymy przez 15/6
x=390/6=65
a)Marta zabrala 65*2/5=26
b)w pudelku bylo 65 dlugopisow


2010-02-14T10:40:19+01:00
(2/5)-marta
3/5*2/3x=26
6/15=2/5-kasia=26
A)Marta wzieła tyle samo długopisów co Kasia czyli 26.
B)52=4/5x
x=65
w pudełku było 65 długopisów.
1 4 1
2010-02-14T11:03:59+01:00
X-2/5=3/5x

2/3*3/5x=26
6/15x=26
2/5x=26
x=65

2/5*65=26

Odp. W pudelku bylo 65 dlugopisów, a marta zabrala 26
1 5 1