W sklepie fotograficznym stosowane sa ceny przedstawione w tabeli
(Zamiast tabeli napisze normalnie)
Aparat fotograficzny:
Wywołanie-3,50 zł
Zdjęcie-0,70 zł
Kamera:
Wywołanie-Bezpłatne
Zdjęcie-0,80 zł

Z której oferty skorzystasz,aby zapłacić mniej za wywołanie 36 zdjęc?

3

Odpowiedzi

2010-02-14T10:46:47+01:00
Aparat: 0,7*36+3,5=28,70
kamera:0,80*36=28,8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T10:47:01+01:00
Aparat fotograficzny:
Wywołanie-3,50 zł
Zdjęcie-0,70 zł
Kamera:
Wywołanie-Bezpłatne
Zdjęcie-0,80 zł


Aparat fotograficzny:
3,50zł + (0,70zł*36) = 3,50zł + 25,2zł = 28,7zł

Kamera:
36 * 0,80zł = 28,8zł

Odp. Aby zapłacić mniej za wywołanie 36 zdjęć wybiorę ofertę pierwszą.

Dajesz naj ? ^^
2010-02-14T10:47:29+01:00
Aparat: 0,70*36 +3,50=28,70zł

kamera: 0,80+36=28,80zł

Odp.skorzystam z oferty związanej z aparatem.