Odpowiedzi

2010-02-14T10:46:52+01:00
17*, ostry
144*, rozwarty
80*, ostry
90*, prosty
91*, rozwarty
31*, ostry
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T10:47:30+01:00
17 ostry
144 rozwarty
180 półprosty
90 prosty
91rozwarty
31ostry jak być coś chciał to pisz jeszcze
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T10:50:21+01:00
17° - kąt ostry
144° - kąt rozwarty
180° - kąt półpełny
90° - kąt prosty
91° - kąt rozwarty
31° - kąt ostry